Sunday 5 June 2011

blogger femes blagak tunjuk earns jadah


bila niat dihati hanya nak tunjuk earnings tapi sedar tak sedar buat diri rasa bongkak riak takbur dengan sume tu...gua rasa tak perlu ada sikap bangang lu tu...lu sepatutnya guna otak dan jangan nak menunjuk sangat lu kaya dengan hanya berblogging...sebab tu banyak newbie buat blog...semata-mata keja duit...bodoh sume tu...

ada gak blogger femes macam lu tapi takda lak nak menunjuk earnings banyak macam lu...sumpah gua rasa fakkup tengok entry lu...bukan satu je??tapi beribu entry lu sume cari publisiti murahan...gua rasa tak gua sorang je nyampah tengok blog lu...

gua rasa lu patut gunakan duit earnings lu masuk tabung derma sebab duit lu tu macam duit haram bagi perot lu makan...tak nampak ikhlas lu dalam berblogging...orang kalo ikhlas tak keja semua benda duniawi...ramai orang dah jaja cita lu tapi lu rasa bangga dengan suma fakkup lu...

gua tak tau bila lu mau sedar diri yang dulu gemok sekarang lu dah sederhana kurus...rasa bangga pakai baju saiz kurus sendat sana sini...jadi matang dan pro sikit kepala hotak lu tu....adik aku baca pun naik geli...

this is what i'm thinking...don't bother!!!

7 comments:

Taufan Bin Ribut said...

dari tunjuk erning tu baik g sedekah kat umah anak yatim..banyak pahala dapat..

Entri terkini : tolong we,aku kene aniaya ngan blogger.

tujukan lagu ni untuk ibu (lagu untuk ibu)

Wadi AR said...

marah sgt ni bro

kasim said...

@taufa
betol
gua skong lu

@wadi
mana ada mara
jelik menyampah perngai riak mcm tu

kasim said...

@taufa
betol
gua skong lu

@wadi
mana ada mara
jelik menyampah perngai riak mcm tu

Azza Azman said...

hmm serius macam kenal je sapa? nak tanya tu earning dia sebulan ke atau dah kumpul lelama 3 4 bulan ekk?

XOXO, Chempaka Sari.

Azza Azman said...

hmm serius macam kenal je sapa? nak tanya tu earning dia sebulan ke atau dah kumpul lelama 3 4 bulan ekk?

XOXO, Chempaka Sari.

kasim said...

@chempaka
klo taw sape
bagus la
ntah ae
gua rasa kumpul
tkkn la bole mcm tu
budak tu nk kencing dgn kaki kencing mmg ar
riak sume tu kalo nak menunjuk